اس ام اس جدید
 
اینجا همه چی درهمه
از بودن در این وب سایت لذت ببرید دوستان عزیز
 

بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

########################

زندگی اجبار است ... مرگ انتظار است ...

عشق یك بار است ... جدایی دشوار است ...

ولی یاد تو تكرار است ... !

########################

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت...

روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد...

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم...

ماه بعد شانسی به دلم نشستی

و

حالا سالهاست یواشکی دوست دارم

########################

من آهنگ غریب روزگارم.

غمی بی انتها در دام دارم.

تمام هستی ام یک قلب پاکست.

که آن را زیر پایت می گذارم.

اس ام اس جدید و جذاب عشقولانه

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت

بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد

بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

########################

دل كه رنجید از كسی خرسند كردن مشكل است

شیشه بشكسته را پیوند كردن مشكل است

########################

با از دست دادن همه چیز ، همه چیز می شوی!

تو همه چیز منی

########################

کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود

واسه من توی قلبت هنوز یه ذره جا بود

اس ام اس جدید و جذاب عشقولانه

غریبی رفتم و از تو گذشتم

دو چشم سیل میبارید بستم

دلی كه صبح و شو یاد تو می كرد

خدا صبری به دلدادم نشست

########################

چه سخته آدم دوباره به دیواری تکیه بده که 1بار آوارش روش ریخته

########################

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون

فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

اس ام اس جدید و جذاب عشقولانه

خوشحالی که دلمو شکستی؟؟؟

بدان ای نازنین آنچه شکستی تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساخته بودی

########################

بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

از غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم

آتش قلب خود را با چه خاموش کنم

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من

مگر آن روز که در خاک شود منزل من . . .

########################

عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر . . .

اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید اس ام اس روز

من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق

آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد . . .

اس ام اس جدید و جذاب عشقولانه

تو دریا بودی و من قایقی خرد

که هرجا خواست امواجت مرا برد

دلم پارو زن بیچاره ای بود

که در امواج عشقت یک شبی مرد . . .

########################

دیدار شما آرزوی ماست !

(روابط عمومی چشمان بی قرار ! )

########################

در دلی ، هر چند دوری ار نظر

خوش تر آن روزی که باز آیی ز در

با تو ما را خوش ترین دیدار باد

هر کجا هستی خدایت یار باد . . .

########################

تقدیم به کسی که کنارم نیست

ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد . . .

اس ام اس جدید و جذاب عشقولانه

یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . .

########################

روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست

در حمل بار غصه ات با شوق شرکت میکنم . . .

########################

وقتی قلبت کوه آتشفشان است ،

چگونه انتظار داری در دستانت گل بروید . . . ؟

########################

ای یادگار لحظه های زیبا ،

به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمیکنم . . .

اس ام اس جدید و جذاب عشقولانه

به لبخندی مرا از غم رها کن

مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است

برای مردنم هر شب دعا کن . . .

########################

عشق یعنی سکوت دو نگاه

خنده ات از عشق لبریز ، اما بی صدا . . .

########################

یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود

روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست

به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود . . .

 ---------------------------------------------------

بعضی حرفا رو نمی شه گفت باید خورد

ولی بعضی حرفا رو نه می شه گفت نه می شه خورد!

می مونه سردل میشه دلتنگی میشه بغض میشه سکوت!

میشه همون وقتایی که خودتم نمی دونی چه مرگته …

قیمت ندارد

میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم

شاخ که باشی جات رو سرِ گاوه

نه رو سرِ مــا !

همچون باران باش

رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن

گاهى وقتا تو زندگى میرسى به جایى که

بن بست نیست اما دیگه مقصدى هم ندارى…

از پیرمردی پرسیدند دوست کیست؟

گفت : همان که محبتش مرا پیر کرد …

دلم تنگ است

تنگ چشم هایى که روزى از نگاه دزدکی اش پر از ذوق می شدم

هیس ساکت …

یه کف مرتب به افتخارش بزنید …

چه با احساس مرا گذاشت و رفت …

شرط دل دادن دل گرفتنه

شرط طمعه نشدن گرگ شدنه

دنیاى امروز ما پر از معاملات بى رحمانس

کاش قطار دنیا لااقل برای من یکى می ایستاد و پیاده می شدم

دلمان کوچک است ولی آنقدر جا دارد که

برای کسانی که دوستشان داریم نیمکتی بگذاریم برای همیشه

پرسپولیسی

اسطوره بازیکنیه که تا آخر فصل باهاته و با چشم گریون ازت جدا میشه

نه اینکه وسط راه ولت کنه با خوشحالی!

نشستم اینجا زل زدم به عکسات

به اینکه زندگیمون رو به غم رفت

منو نگاه نکن یه لحظه شاید

کنار من نبودنت یادم رفت

هر وقت پلک میزنی

من یه نفس می کشم

پس به کسی خیره نشو که خفه می شم

مى دونى تو مثل چى هستى

مثل یک تصادفى خطرناک

چون خیلى کشته مرده دارى

آن کس که قلب خاکی اش را

سنگ فرش قدم هایت می کند منم

تا حالا دقت کردین اسمهایی که واسه آرایشگاهای زنونه میزارن چیه ؟

مثلا : بانو ، عروس نقره ای ، عروس گل ، زیبا و …

حالا اسمایی که رو آرایشگاهای مردونه میزارن …

ابوذر ، بهمن چمن زن ، اسماعیل و پسران ، جعفر قیچی خفن !
----------------------------------------------------------------
از بعضیا میپرسی اسم بچه تونو چی گذاشتید ؟
یه چیزی میگن که مجبور میشی بعدش بپرسی به سلامتی حالا دختره یا پسر !؟
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟
گفت: از بی ادبان
گفتند: قبل از اینکه ادب بیاموزی از کجا تشخیص دادی اونا بی ادبن؟
گفت: خب دیگه خفه شین !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
تا حالا دقت کردین کسایی که خروپف میکنن ،  زودتر خوابشون میبره !؟
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
گاهی انقد تو کارام “دس دس” میکنم
که یهو اطرافیانم پا میشن شروع میکنن رقصیدن !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
امسال نمایشگاه کتاب نرفتم ، خودم تو خونه سیب زمینی سرخ کردم خوردم !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
مامان بقیه : صبح شده پاشو دیگه
مامان من : صبح شده بخواب دیگه !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
کنترل تلوزیون ما به درجه ای از عرفان رسیده
که اگه باتری هاشو هم دربیاری ولی چند بار بزنی پشتش بازم کار میکنه !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
ﻧﯿﻤﻪ ﯼ ﮔﻢ ﺷﺪﻩ ﯼ ﻣﻦ ﺗﻮﻗﻊ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﺯﺕ ﺍﻻﻥ ﭘﯿﺪﺍ بشی
ﻓﻘﻂ ﺑﯿﺎ ﺑﮕﻮ ﺍﮔﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﺁﺩﻣﺎ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺪﻧﺴﺎﺯﯼ ﻧﺮﻡ !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
فقط یه ایرانی میتونه صبح جمعه ساعت ۶ با هزار مشقت و برنامه ریزی قبلی
پاشه بره بیرون حلیم بخوره ،  پارک بره ، ورزش هم کنه
بعد ساعت ۹ برگرده خونه بگیره تا ظهر بخوابه !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
تو آمریکا اگر تو جاده و بین راه ماشینت خراب بشه
یا گیر یه قاتل شکنجه گر میوفتى یا یه دختر جذاب و اتفاقن مجرد بهت کمک میکنه
حد وسطم نداره !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه
فرق یخچالمون با کمد، فقط چراغ توشه!
حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه
از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
تو خونمون از ترس مامانم طوری فرهنگ سازی شده
که همه با لیوان میرن دم یخچال ولی پارچو سر می کشن
و خیلی آروم میان لیوان میزارن سر جاش و میرن
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
این کانال سه هم با این سریالاش !
یارو چشاش سبز آبیه ، چشمای لعیا زنگنه هم سبزه
بعد معلوم نیست این دو تا بچه چشم قهوه ای به کی رفتن !
زدن تو کاسه کوزه ی قوانین وراثت
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
اعتراف میکنم دخترا فرشته ان
ما پسرا هم آدمیم
دخترا ; سجده رو نمی‌بینم چرا !؟؟
زود باشید ، سرییییییع!!
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
عمق اشتیاق امت روزه دار به روایت تاریخ
- اوه اوه!۲ ماه دیگه ماه رمضونه
- بدبختی ۱ ماه باید روزه بگیرم
- ای بابا تازه ۲ روزه ش گذشته
- بالاخره نصفش رفت! افتاد تو سرازیری
- لامصب مگه این ۴ روز آخر میگذره؟
- خیلی حیف شده که ماه رمضون تموم شد
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
ساقه طلایی به قدری جاذب رطوبته ، که پیشنهادم اینه در ابعاد بزرگ درست کنن
توی خونه های شمال آویزون کنن ، گلوم کویر میشه وقتی میخورمش !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
فقط یه ایرانی میتونه پیتزا رو با دوغ ، نوشابه رو با آبگوشت ، سبزی رو با کوکوسبزی
و کالباس رو با نون سنگک بخوره!
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
مـــــن اگــــه یـــــه نفــــــر دیگــــه بودمــــو ، خــــــودمـــو می دیـــدم
عـــــاشقــــش می شــــدم بی شـــــک
ولی شمــــاهـــــا انــــگار نـــه انگــــــار !
خجــــالت نمی کشیــــد واقعــــاً  !؟
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
سه نوع دور داریم:
اونی که دستت بهش نمی رسه
اونی که چشمت بهش نمی رسه
اونی که فکرت هم بهش نمی رسه
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
اسپری خریدم روش نوشته مخصوص دفع حشرات مزاحم
 الان تازه فهمیدم که یه سری حشراتم هستن که مراحمن
حالا موندم واسه اونا چی بخرم که اذیت نشن !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
خدابیامرز بخشى از آرامش زندگیشُ مدیون به تو چه هایى بود
که قبل از همه به خودش میگفت !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
سخت ترین قسمت شنیدن یه شوخى بى مزه اون قسمتیه که
نگاهت میکنن تا عکس العملتُ ببینن !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
دقت کردین تو این یه ساعت مونده به افطار اینقدر طول میکشه که
اگه برنامه ریزی کنی میتونی توش ازدواج کنی بچه دار هم بشی !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ۱۱۸
ﮔﻔﺘﻢ :ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺍﺩﯾﺴﻮﻥ ﺭﻭ ﻟﻄﻒ ﮐﻨﯿد
ﺍﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩ
ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺯﻧﮕﯿﺪﯾﻢ
ﯾﮑﯽ ﻭﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ ﺗﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻓﺎﺭﺍﺑﯽ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ؟
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
سر کلاس تنظیم خانواده ، استاد گفت :
کسی اینجا متاهله ؟یکی از بچه ها گفت : من !همه یه جوری برگشتن نگاش کردن ،
در این حد که طرف گفت :
خب باشه طلاقش میدم
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
فقط یه ایرانی میتونه
وقتی میخواد بره عروسی در به در دنبال یکی بگرده که کراواتشو براش گره بزنه !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
مراقب باشید
یک درصد دغدغه میتونه گند بزنه به نود و نه درصد آرامش !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
تو زندگی یه دردهایی هست که فقط با خوابیدن جلوی کولر خوب میشه !
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛
شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد
- + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - +
فقط یه کودک ایرانی وقتی میره تو صف نونوایی هرچی صبر می‌کنه می‌بینه همش آخره صفه!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  
خواستم بگویم به جهنم که رفتی دیدم واژه ی بهتری هم وجود دارد . . .
به همین روزهای من که رفتی . . .
 
——————————
 
یه آدمایی هم هستن اسمشون دوسته . . .
خودشون دشمناس ام اس های جدید طعنه دار (13)
 
——————————
 
خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت . . .
خودم را گول میزدم که در حد منی !
 
——————————
 
دوستم !
پیراهنم را بزن بالا !
کمرم را دیدی ؟
نترس چیزی نیست . . . !
اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد !
“ تو مواظب باش ”
 
————————– اس ام اس —————————-
 
 
فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین …به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !
 
——————————
 
هر چقدر
عطـــرت را عوض کنی
باز هم تنـــت،
بوی کثیف خیـــانت را میدهد…
عزیز لعنـــتی ام…
————————– اس ام اس —————————-
 
تمام زندگی ام را میدهم که برگردی
و همین که برگشتی بگویم:
دیگر نمی خواهمت گــ ــمــ ــشــ ــو”
 
——————————
 
آهای گاو !
این انسانها چیزی از ما شدن نمیفهمند !
حالا تو هر روز هی بگو : ما . . . ما . . . ما. . .
 
——————————
 
چه کرده ای با من !؟
کـه ایـن روزها ، تو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم . . .
 
——————————
 
ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﺍﻭﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﻡ به او ، ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ یک ﻗﺮﺹ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺸﯿﺪﻥ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺁﺧﺮ ﺷﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ !
 
————————— اس ام اس تیکه دار —————————
گفتم بیا . . .
گفت پاهایم یخ زده !
و من به پایش سوختم !
گرم شد . . .
رفت به سوی دیگری !
——————————
 
زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش !
 
——————————
 
میدونی چیه رفیق ؟
اگه از زندگی کسی میری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کن با خودت ببر !
 
——————————
 
ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﭼﮑﺎﺭ ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ !
 
——————————
 
دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !
ارزش “خاص بودن” را نداشت . . .
 
——————————
 
باید وقتی حرف میزنی بیشتر دقت کنم !
بازی با چشمهایت را خوب بلد بودی
حالا بازی با کلمات را هم خوب یاد گرفتی !
بیچاره دل من که در این بازی بازنده است . .
زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش !
 
——————————
 
دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !
ارزش “خاص بودن” را نداشت …
 
——————————
گفتم بیا …
گفت پاهایم یخ زده !
و من به پایش سوختم ،
گرم شد …
رفت به سوی دیگری!
 
——————————
 
تو اگر ماندنی بودی با یکی از قبلی ها مانده بودی!
 
——————————
 
خیابان چقدر سبز شده است
از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت …
————————– پیامک —————————-
 
احترام گذاشتن به بعضیا ، مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه !
 
——————————
زخمی بود …
درمانش که کردم ، زخمیم کرد و رفت !
 
——————————
 
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟
ﻓﻘﻂ اﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ !
 
——————————
 
نترس حوا … سیب را با عشق گاز بزن !
آدم بی عشق ، لیاقت بهشت ندارد …
 
——————————
 
انگار حرف “ر” اضافست !
به هر کس گفتم درکم کن ، دکم کرد …
——————————————————
خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت؛
خودم را گول میزدم که در حد منی !
——————————————————
آنقدر زیبا عاشق او شده ای که آدم لذت می برد از این همه خیانت ،
روزی هم اینگونه عاشق من بودی …
یادت هست لعنتی !؟!
————————— اس ام اس —————————
بعضی ها خود را یکرنگ می پندارند ؛ آری که به راستی یک رنگند اما سپید را کافیست یکبار با منشور گذر زمان دیدشان تا فهمید که همه رنگهای عالم را بلدند !!
——————————
 
قرار نیست منم دل یکی دیگه رو بسوزونم ،
برعکس اونو اونقدرخوشبخت میکنم که به هر روزی که جای اون نیستی لعنت بفرستی عزیزم !
 
——————————
چقدر احمقانه است از یک قهوه تلخ انتظار فال شیرین داشتن !
مثل من که از تو انتظار عشق داشتم …
 
——————————
پشیمانند کفش هایم که این همه راه را ، راه آمدند با نیامدن هایت …
 
——————————
 
کاش حرف دلمو به چاه مستراح میگفتم اما به تو نه …
 
——————————
 
خواستم بگویم به جهنم که رفتی دیدم واژه ی بهتری هم وجود دارد …
به همین روزهای من که رفتی …
——————————
 
تنهایی تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن تو!
 
——————————
 
ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﺍﻭﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﻡ به او ، ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ یک ﻗﺮﺹ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺸﯿﺪﻥ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺁﺧﺮ ﺷﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ
 
——————————
 
حس خوبیه …
به خودت میای میبینی به کسی که رهات کرده و بدجور بهت ظلم کرده
دیگه نه نیازی داری نه احساسی ولی اون داره از بی تو بودن میمیره !
 
——————————
 
بغض ها را گاهى باید قورت داد ، عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست …
گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد !
 
——————————
همیشه از این می ترسم که نکند جفت من با دیگری جفت شود و سهم من فقط جفتک باشد !
 
——————————
 
ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﭼﮑﺎﺭ ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ !
————————– اس ام اس تیکه دار —————————-
ببین چقدر عمرم برایش کوتاه بود که به من میگفت : “گلـــم”
——————————
فهمیده ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق قیمت دارد !
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد …
——————————
من خیلی “ با احساسم ”
ولی یادت نره ؛ تنفرم یه حسه . . . !
——————————
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ !
——————————
دلم که میگیردبغض میکند
میشود وبال گردنم
دردهایم خیلی نیستند توهستی و فراموش کردنت
لعنتی دردم می اید وقتی بادردها یت کلنجارمی روم!!!
——————————
زمونه بدی شده !
حتی با افزودنی های غیرمجاز هم اعتباری به ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت . . . !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالبی رو که در این وبلاگ قرار میدم براتون مفید باشه و از انتخابتون ممنونم...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس neloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 2885
بازدید کل : 96926
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب





استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب






فال حافظ